جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کوهدشت

حوزه/ حجت الاسلام سپهوند گفت:رژیم صهیونیستی در سراشیبی نابودی و سقوط قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ علی سپهوند امام جمعه کوهدشت ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: عقل و بندگی دارای ارتباط هستند، انسان در رهگذر این توفیق بندگی به بهشت برین و نعمت‌های بیکران الهی نائل می‌شود، در این راستا عقل اگر تابع خداوند متعال باشد بستر کمال و رشد انسان را فراهم می‌سازد.

وی‌ با اشاره به اینکه عقل ابزار محاسباتی دنیا است، افزود: از خاصیت‌های تقوا، نجات‌دادن انسان از تحیر و سرگردانی است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عنوان کرد:‌ صهیونیست غاصب یکی پس از دیگری جنایت‌های هولناک خود را در قلب اسلام و در لبنان و فلسطین انجام می‌دهد و اولویت او کشتن کودکان است.

حجت الاسلام سپهوند تصریح کرد: متأسفانه در لبنان زن و مرد، کودک و بزرگ به‌صورت کور در حال ترور هستند و مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایات رژیم صهیونیستی سکوت مرگبار اختیار کرده‌اند؛ اما رژیم صهیونیستی این روزها در سراشیبی سقوط و نابودی قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: امروز اراده الهی رزمندگان اسلام بر رشد صنعت دفاعی به جهت دفاع از مظلومان قرار دارد و ارزش خود را نشان می‌دهد، کوهدشت قهرمان، همان‌طوری که در دفاع مقدس بیش از ۷ هزار رزمنده دلاور داشت، امروز نیز چنانچه رهبر معظم انقلاب دستور فرمایند، به هراندازه نیاز باشد آماده رزمندگی در دفاع از اسلام، فلسطین و لبنان است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت مدیریت در میدان خدمت، گفت: در سخن‌گاه نماز جمعه مسائل مربوط به‌ نظام اسلامی و مطالبات به‌ حق مردم را مطرح کنیم، در نظام اسلامی تک‌روی و زیاده‌خواهی محکوم است و بایستی پیوست اجتماعی در سطح گفتمانی و جریان سازی محقق شود.

حجت الاسلام سپهوند بیان کرد: اگر امامت جمعه مطالبات و اولویت‌ها را تشخیص داد و پسا خطبه‌ها توسط مسئولان ذی‌ربط پیگیری نشد، عملاً جایگاه رفیع نماز جمعه که مردم هم باید به خدا برسند و هم به مطالبات رسیدگی شود را تقلیل داده‌ایم.

وی گفت: اگر هماهنگی بین دستگاه‌ها نباشد ما به نتیجه نمی‌رسیم، امروز شهرک صنعتی شهرستان در پایین‌ترین مرحله از زیرساخت‌ها قرار دارد، بایستی به مشکلات آن رسیدگی شود.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: باید برای ارتقاء زیرساخت‌های ورزشی، عمرانی، اشتغال پایدار و سلامت در شهرستان کوهدشت تلاش کرد، حیات این سخن‌گاه در بیان ارزش‌های اسلامی و مطالبات مردم است، اگر بنا است قدم‌ به‌ قدم جلو رویم وظیفه مسئولان مشخص است، مردم باید با مطالبات به‌حق ما را به مسیر درست هدایت کنند.

حجت الاسلام سپهوند تأکید کرد: گروه‌های سیاسی و هر سلیقه‌ای که خروجی حرکت و رفتارش، پیشرفت شهرستان و آوردن منابع به شهرستان نباشد، مورد نظر مردم نیست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha